9 Mayıs 2011 Pazartesi

Eti'S Chocolates Yeri En Doldurulamaz Çikolataymış Meğer.....

Ne kadar da bağlıymışım ben bu çikolatalara ve bunun hiç de farkında değilmişim biliyor musunuz?

Ne zaman ki araya zaman girdi, ne zaman ki başka çikolatalardan yemeye başladım, işte o zaman uzaklaştım kendi çikolatalarımdan. Unuttum onların tatlarını. Çikolata değil mi, hepsi mutluluk veriyor nasıl olsa dedim. İşte, yolda, spora giderken, ne zaman canım çektiyse en yakındaki markete gidip alıverdim bir tane. Hatta aman diyet bozulmasın deyiverip o diyet çikolatalardan bile yedim. Benim çikolatalarımın yerini tutar sandım. Bir yandan onları aldatmanın verdiği burukluk olsa da içimde, yine de onlardan uzaklaşabildim.

Bütün bunları, çikolatalarımı ne kadar özlediğimi, Eti'S Chocolates'ı o hissettirdiği ekstra mutluluğu ve hazzı ne zaman anladım biliyor musunuz?

Geçen hafta bir yemek davetine gittiğimde... Eti'S Chocolates götürdüğümde ev sahibinin benim çikolatalarımı gördüğündeki heyecanına şahit olduğumda, kutunun kapağı açılıp o yoğun koku odaya yayıldığında, o gün orada olup da çikolataları tadan kişilerin gözlerindeki o mutluluk ışığında ve ertesi gün hatta belki de birkaç gün çikolata yemenin cezası olarak yapacakları sıkı diyeti umursamayıp ikinci üçüncü çikolatayı isteyenlerin yüzlerindeki mutluluğu ve çocuksu heyecanı gördüğümde anladım. İkram edildiğinde ben de bir tane aldım, gözümü kapattım, o tadın beni tamamen sarmasıyla, o alıştığım, o çok sevdiğim ve aslında bağımlısı olduğum mutluğu yeniden hissettim. Özlediğim tada o an geri döndüm işte.

Ne fark ettim biliyor musunuz, Eti'S Chocolates pasparlak şekillerdeki sıcaklıkmış, mutlulukmuş, bambaşka bir lezzetmiş ve biliyor musunuz belki de dünyadaki en güzel en yeri doldurulamaz çikolataymış meğer...

Not: Eti'S Chocolates özleyen varsa benim kadar, evde şu anda tam çeşit var. Buralardaysanız uğramadan geçmeyin, siz de daha uzak kalmayın onlardan.. Bu arada heyecanımız geri geldi, evimizde bulunmayan ama sizin canınızın çektiği bir çikolata varsa, söyleyin üzerinde çalışalım, hayallerinizdeki çikolatayı gerçeğe dönüştürelim.

flori

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder