9 Ocak 2011 Pazar

Alışılmış Çikolataların Dışına Çıkın! (Devam)

Hani bazen canınız tatlı bir şeyler çeker, hani o an yaptığınız işten sıkılmışsınızdır, kalkıp bir tur atmak istersiniz, belki yanına bir Türk kahvesi yaparsınız, belki de sütlü bir kahve, sonra bir an durup, kahvenin yanında yenecek küçük bir parça çikolatanın kahvenin tadını ne kadar da güzelleştireceğini düşünürsünüz... Ama şöyle çok tatlı olmayacak, ağzınızda bir yudum kahveyle birleştiğinde o uyumun verdiği lezzeti hissedeceğiniz tam kıvamında bir çikolata olacak. Sadece birkaç saniye için bile olsa gözünüzü kapatıp o lezzete odaklanmak isteyeceksiniz. Sonra belki kahvenin yanında edilen muhabbet daha bir keyifli gelecek, yüzünüzü tatlı bir tebessüm kaplayacak. Ve durup düşüneceksiniz, "bu yediğim neydi, böyle bir şey daha önce denememiştim!"

Daha önce portakal likörlü çikolatamızda anlatmıştım, bu şimdi anlatacağım çikolatayla portal likörlünün dış görünüşü aynı, beyaz çikolata alacalı bitter çikolata görüntüsünde.


Şimdi gelelim içinde ne olduğuna... Şöyle dışı bitter kaplama bir çikolata düşünün iç dolgusunu ise size bırakıyorum, bitter isteseniz bitter olsun, ama yok benim ki daha farklı olsun dersiniz de beyaz çikolatalı hazırladık :) Ama çikolatamızı alışılmış lezzetlerin dışına çıkaran, iç dolgusuna eklediklerimiz..
Ne mi ekledik?

Pek çok kişi bana katılacaktır, çikolataya her şey yakışır. Çikolata kaplandığı her şeyin lezzetini her zaman arttırır. Biz de dış kaplaması bitter olan çikolatarımızın iç dolgularında ayrı ayrı bitter ve beyaz çikolata kullanarak, içlerine küçük küçük kesilmiş doğal kuru incir ekledik. 

Bitter çikolata kaplamalı bitter çikolata dolgulu incirli çikolata


Bitter çikolata kaplamalı beyaz çikolata dolgulu incirli çikolata

Biz çikolatalarımızın daha önce denediklerinizden hep farklı olmasını istiyoruz. Hep yeni lezzetler denemek istiyoruz. Peki siz, en yeni lezzetlerimizden önce hangisini denemek isterdiniz?
flori & eti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder