27 Aralık 2010 Pazartesi

Yepyeni Bir Lezzet

İnsan güzel çikolatayı tattı mı bir kere, sıradan bir çikolatadan keyif alamamaya başlıyor. Hep daha lezzetlilerini, daha özel tatları arıyor. Çikolatayı ağzına attığında o lezzetin beyne gidip bütün vücudunu saracak bir mutluluk duygusu yaratmasını arzu ediyor. Öyle bir çikolataya rastladığında ise sadece o duyguyu daha uzun süre hissedebilmek için o muhteşem çikolatayı yedikten sonra belki bir süre başka bir şey yemiyor, o duyguya teslim oluyor.








Yeni lezzetimiz “Hindistan Cevizi Likörlü Dolgulu- Bitter Çikolata”mız işte böyle bir şey. Hani tanımlayamazsınız, ne olduğunu bilmiyorum ama çok başka, çok güzel bir şey dersiniz ya, bu da öyle. Ben kendi adıma böyle bir lezzeti daha önce hiç denememiştim. Tamamen annemin hayal gücünün ürünü. Yeni spesiyalimiz Hindistan cevizli çikolatamız, dışı alacalı, bitter ve fildişi çikolatalı, içi ise fildişi çikolata ve Hindistan cevizi likörü dolgusundan oluşuyor. Çikolatadan bir ısırık aldığınızda sıvı dolguya teslim oluyorsunuz, ne olduğunu anlayamadan dayanamayıp bir çabukta bitiriyorsunuz. Tabi sonrasında, bir tane daha yemenin hayallerini kuruyorsunuz. Eğer ben artık alışılagelmiş lezzetlerin dışında bir tat arıyorum ve bu tat beni benden alsın diyorsanız, yeni çikolatamız tam size göre! Ama rejim yapıyorsanız biraz tehlikeli olabilir, bizden söylemesi…

Not: Hindistan cevizi likörümüz ev yapımı, annemin özel tarifi..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder